Siatkówka - Reprezentacje Polski - REPREZENTACJA.NET aktualności, historia siatkówki, wywiady, sylwetki zawodników i trenerow, zdjęcia, relacje LIVE

Nasi Partnerzy:


 

Ranking siatkarzy

  1. Brazylia
  2. Rosja
  3. USA 
  4. Bułgaria
  5. Serbia
  6. Polska
  7. Hiszpania
  8. Portoryko
  9. Argentyna
  10. Włochy

Ranking siatkarek

     1.   Brazylia
     2.   Włochy
     3.   Kuba
     4.   USA
     5.   Japonia
     6.   Serbia
     7.   Chiny
     8.   Rosja
     9.   Polska
   10.   Korea
  

AGATA MRÓZ
Galeria Kibica

Agata Mróz - Olszewska - Galeria Kibica
zobacz także:
Sylwetka Agaty

AREK GOŁAŚ
Galeria Kibica

Arek Gołaś - Galeria Kibica
zobacz także:
Sylwetka Arka

Siatkówka


Marco Bonitta: Polki mają mentalność zwycięzców!

seniorki 08.05.2008 08:24:21

seniorki - Marco Bonitta: Polki mają mentalność zwycięzców!
- Nasze przeciwniczki będą musiały pluć krwią, by nas pokonać - twierdzi trener "Złotek" Marco Bonitta przed turniejem kwalifikacyjnym do igrzysk olimpijskich.

- Mamy mentalność zwycięzców - dodaje Włoch. - Dziewczyny wierzą, że w Japonii wywalczymy awans. To mają zakodowane w głowach. Na pewno najgroźniejsze będą Japonki, Serbki i Koreanki. Ale powinniśmy z nimi wygrać. Nie ma tam drużyn, których byśmy się obawiali.

 

Dlaczego w drużynie nie ma mistrzyń Polski Kamili Frątczak i Joanny Mirek?

- To bardzo dobre siatkarki i zagrały świetnie w finale z Piłą. Jednak dwa miesiące temu powiedziały mi, że nie są przygotowane, by na zgrupowaniu ostro trenować dwa razy dziennie. To ich decyzja.


Na zgrupowaniu nie ma też Małgorzaty Glinki.

- Nie skończyła jeszcze sezonu w Hiszpanii. Spotkamy się na lotnisku w Paryżu. O jej formę jestem spokojny. To profesjonalistka.


Tydzień zgrupowania na przygotowanie do arcyważnego turnieju to niewiele.

- Na to nie mam wpływu. Mało, ale musi wystarczyć. Najważniejsze, że tutaj panuje pozytywny duch.


Po Pekinie Marco Bonitta zostaje w Polsce?

- Teraz na to pytanie nie odpowiem.

 

*Rozmawiał Paweł Rassek - Super Express

źródło: Super Express

autor: Renata Respondek

Do wiadomości napisano 69 komentarzy

Powrót
Dodaj nowy komentarz
Zarejestruj swojego nicka.
Redakcja serwisu Reprezentacja.net nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy umieszczanych przez internautów.

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe do wypełnienia

  1. Zuzia (ta prawdziwa) Jako odpowiedź zacytuje słynnego geniusza siatkówki: "Nasze przeciwniczki będą musiały pluć krwią, by nas pokonać". Rosjanki krwią nie pluły. Co najwyżej większość z nich "trzymała się" za kontuzjowane miejsca. Tak jak chociażby Gamova za nadgarstek prawej ręki.

    Mateo, o uczciwości w sporcie zapewnie nie słyszałeś - a jeśli nawet to uważasz, że "po co tym sobie głowę zawracać". Wszak z komisją "można się dogadać". Nie?

    PS. Karta nie boli. Karta na dłuższą metę śmieszy. Zwłaszcza jak się skonfrontuje buńczuczne zapowiedzi "włoskiego kogucika" przed każdym ważnym turniejem z jego przebiegiem i tymi "historycznymi osagnieciami". Ale o tym mozna by pisać i pisać. A i tak wszystko to jak rzucanie grochem o ściane.

    PS. Szafowanie Niemczykiem też już zaczyna budzić obrzydzenie. Zwłaszcza jak się z "wywiadu" wycina trzy pasujące do teorii "trenerek pijaczek" wyrwane z kontekstu zdania.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  2. Zuzia (ta prawdziwa) @"historycznymi osiągnięciami"

    =================
    Fajnie by było jakby redakcja pomyslała i wklejała odnośniki to takich referowanych wywiadów. Nie bedzie wtedy takich problemów z "interpretacja".
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  3. AgaL zuzia, dla mnie Niemczyk się totalnie ośmiesza (budowanie pomnika) wsadzając o sobie materiał na kilka stron do swojej gazety
    Czytać nie muszę, kupować też - ale niesmak i zażenowanie jest.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  4. mateo Zuzia
    tak napewno Bonnita ma doslownie na myslizeby nas pokonac cale boisko musi byc pokryte krwia...przeciwniczki mocno sie z nami musialy natrudzic zeby wygrac walczylismy do konca i to zwyciestwo Rosjanka nie przyszlo latwo
    Szpital powiadasz?? a u nas?? Kaska grypa zoladkowa po jednym meczu musiala sie podloczyc pod kroplowke Masza problemy z kolanami Rosne(ta w mniejszym stopniu nam pomagala ale zawsze) miala problemy z pieta czy Achillese wiec u nas ze zdrowiem tez nie bylo wspaniale

    Zuzia
    a pewnie jak nasi panowie nie dostali dziekiej karty jako vice mistrzowie swiata tez mowilas ze powinnismy ja dostac a wtedy to bylo by uczciwe??
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  5. majka86 on chyba lubi krew. albo przynajmniej lubi to okreslenie. tak czy siak - dajmy im normalnie pracowac

    a co do dzikiej karty. nie powinnismy jej dostac. bylo to niesprawiedliwe. na puchar swiata powinny jechac rosjanki. byly zarowno wyzej na me jak i w rankingu. nasi panowie tez nie powinni jechac, bo na me sie skompromitowali (choc oni byli przynajmniej wysoko w rankingu). ale dzika karta z definicji jest niesprawiedliwa. nie bede plakac z tego powodu, ze pojedziemy na igrzyska takze dlatego, ze polsat mial kase. wazne ze pojedziemy...

    ale niech najpierw wywalcza ten awans... bo ja mam przeczucie ze bedzie ciezko. chociaz z drugiej strony jak sie o tym na chlodno mysli to na prawde nie mam pojecia jaka katastrofa musialaby sie stac, zeby dziewczyny nie wywalczyly awansu:)
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  6. Zuzia (ta prawdziwa) Agat. Za dwa złote medale ME Niemczyka szanuje. Za to co obecnie wyprawia przełożyłabym przez kolano (vel złoiła skórę). Jeżeli faktycznie zależy mu na zbudowaniu w Polsce "siatkarskiego zagłębia" to nie taka jest droga ku temu. Znać go nie znam i mu tego osobiście nie wyklaruje. Mogę jedynie czekać na chwilę kiedy zmądrzeje licząc że to jednak nastąpi ku chwale polskiej kobiecej siatki.

    Mateo - cytowane słowa trenera oznaczają "jestesmy świetnie przygotowani do turnieju, nie ma takiej możliwości (poza cudem) byśmy go przegrali". Cudu nie było, porażka a i owszem. Nie ma znaczenia komu karta by przypadła, czy Rosji czy Holandii. Ważne jest to, że my nie mielibyśmy uzyskanych dzięki niej punktów rankingowych i teraz na wyjazd do Japonii szykowały by się Holenderki.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  7. Nika__18 AgaL- w pełni popieram. Co to za temat, wspomnienia z ME kobiet? Przeciez aktualnie jest sezon olimpijski , a watpliwa przyjemnosc ogladania 2-stronicowej \"gęby\" p.Niemczyka i czytania w jego gazecie 5- stronicowego artykułu o jego geniuszu trenerskim i jak to kazał żonie schudnac, bo sie gruba zrobiła, naprawde moze wkurzyć.

    Ale wybryki tego pana juz mnie nie dziwia.
    od bohatera do zera (choc powinno byc odwrotnie).
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  8. mateo Zuzia
    akurat do Halle bylismy swietnie przygotowani mielismy pecha ze Rosjanki tez byly wspaniale przygotowane . pamietam jak po meczach w grupie sie mowilo ze nie mamy najmniejszych szans z Rosja czy Serbia poradzilismy sobie bylismy slabsi ale nie wiele i naprawde ten mecz stal na bardzo wysokim poziomie a Rosja grala bardzop dobrze tym razem wygraly ale nie przyszlo im to latwo

    Mi sie plucie krwia kojarzy z tym ze przeciwna druzyna bedzie musiala zagrac na 110% zeby z nami wygrac i ze nasze dziewczyny nie odpuszcza zadnej pilki a nmie z tym ze potrzeba cudu zebysmy przegrali
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  9. majka86 ''mielismy pecha ze Rosjanki tez byly wspaniale przygotowane'' - mateo BLAGAM. czyli to wina Rosjanek, ze wygraly?! faktycznie! bezczelne!

    :):):)

    a w Halle graly najlepiej za czasow Bonitty
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  10. Wilga To co pisze prawdziwa Zuzia jest prawdę mówiąc prawdopodobne.
    Kto wie kiedy będzie ogłoszona 12 na Tokio?
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  11. mateo mAJKA
    nie ich wina ale my bylismy przygotowani bardzo dobrze i jak Rosja by grala tak jak w poprzednich tygodniach miesiacach skonczylo by sie 3-0 3-1 dla nas :D no tez trafily z forma :P:D a mysle ze one maja troszeczke wiekszy od nas potencjal i o ten troszeczke wiekszy potencjal wygraly w Halle :D
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  12. Stusi I bardzo dobrze, że Bonitta mówi, że przeciwniczki będą musiały pluć krwią, by nas pokonać. Nie rozumiem w ogóle Waszej krytyki pod jego adresem. Lepiej żeby powiedział, że pojedziemy pogramy sobie, może się uda awansować a może nie?
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  13. CC Zuzia
    A nie przyszło ci do głowy ze gdyby Rosja dostała dzika karte na PŚ, to Polska nie musiała by teraz jechac do Japonii, bo wygrałaby w ten awans juz w Halle (oczywiscie zakładajac ze Rosja awansowałaby z PŚ co było wielce prawdopodobne). Ale to jest tylko gdybanie. Nie jest wazne jakim sposobe awansujemy ale ze awansujemy.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  14. Zuzia (ta prawdziwa) Ale nie potrzebowały zagrać nawet na 80% tego co dzień wcześniej z Niemkami by nas pokonać. I się z tym Mateo pogódź. Mecz był ładny, zażarty ale "ciała w nim daliśmy". Co się przekłada na wiele innych spraw.

    Zauważ także, że czytając wypowiedzi trenerów (z różnych dyscyplin sportu), nawet trenerów absolutnych faworytów to żaden z nich nie prezentuje takiej pyszałkowatej pewności siebie jak Bonita. Każdy z nich zakłada, że w niesprzyjających okolicznościach (choroba, kontuzje) mogą takie zawody zawalić. I każdy z nich wypowiada się o przeciwnikach z szacunkiem nawet jeśli ma grać z drużyną o kilka poziomów rzemiosła niżej.

    A Bonita? Bonita zachowuje się jak doskonały sprzedawca. Jego każda odpowiedź to handlowe: "tak, nie ma sprawy, na pewno będzie działać, serwis w kazdym mieście...". Tylko z wynikami gorzej. Pomijając te "historyczne" oczywiście.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  15. Wilga CC
    Tak, tak - przesada z tym gdybaniem i pewnością, ze gdyby nie było w Halle Rosjanek to ho, ho !
    Zauważ, że z Zuzią mozna się zgadzać lub nie ale ona przynajmniej nie gdyba...
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  16. Zuzia (ta prawdziwa) CC
    Rozgraniczam sprawę awansu siatkarek od sprawy robienia z Bonity cudotwórcy tego awansu. Bo o ile siatkarki awans zawdzięczają chociażby tym litrom wylanego na treningu potu to cudotwórca Bonita "prawdopodobny start na IO" (bo jeszcze go nie uzyskał) zawdzięcza dzikiej karcie Polsatu, wywalczeniu przez Maseratiego tych 40 pkt na PŚ w Japonii, ...
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  17. CC Wilga
    Jak to nie gdyba. Przeciez mówienie ze gdyby nie dzika karta to nie jechalibismy do Japonii to jest własnie gdybanie.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  18. Wilga CC
    "A nie przyszło ci do głowy ze gdyby Rosja dostała dzika karte na PŚ, to Polska nie musiała by teraz jechac do Japonii, bo wygrałaby w ten awans juz w Halle (oczywiscie zakładajac ze Rosja awansowałaby z PŚ co było wielce prawdopodobne)."
    To jest gdybanie do czwartej potęgi.
    Policz ile w tym Twoim jednym zdaniu jest "by".
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  19. CC Ja nie lubie gdybac ale kto zaczoł to gdybanie, chyba nie ja.
    Wazne jest co jest teraz a nie co by było gdyby. Wiec proponuje zakończyc juz ta dyskusje.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  20. Dominik Jak już wyniki przestaną odpowiadać za trenerów, to wtedy dopiero będzie wiadomo, czy decyzje personalne były trafne.

    Dzieki "dzikiej karcie" na PŚ i dzieki temu turniejowi zarobiliśmy tak potrzebne do rankingu punkty, aby grać właśnie w tym nadchodzącym turnieju interkontynentalnym.
    pzdr.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  21. palikotek Ja tam jestem palikotek i nie muszę potwierdzać swojej prawdziwości pisząc palikotek prawdziwy. Bo ci którzy muszą pisać,że są prawdziwi to tak naprawdę prawdziwi nie są.
    Bo gdyby byli prawdziwi to po co by dodawali,że są prawdziwi ?
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  22. jureczek majka może mieć swoje zdanie, ale również inni też mogą mieć swoje zdanie.

    Dla mnie turniej w Halle to był wspaniały popis gry polskiej drużyny. Grały znakomicie, wprawdzie nie pokonały Rosjanek, ale pokonały Niemki, Holenderki i Turczynki, a Rosjanki wygrały ten turniej prawie przypadkiem równie dobrze mogły być to Polki.

    Nie pisze tego ze względu na Bonitę. Bo nie jest to gość który mnie zachwyca, ale ze względu na polskie zawodniczki, bo należy im oddać honor i poświęcenie na boisku podczas tego ostatniego turnieju.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  23. deb jak czytam takie teksty jakie wypisuje zuzia to mam wrazenie, że zalezy jej na niepowodzeniu Polek aby udowodnic jaki to Bonita jest beznadziejny; Bonita wierzy w swoja druzyne i wierzy w skutecznosc swojej pracy i to mu się ceni; pewność siebie w sporcie bardzo pomaga w sukcesie; w turnieju w Halle Polki byly bardzo dobrze przygotowane i walczyly zaciecie ale Rosjanki byly po prostu lepsze; i nie ma sie nad czym rozwodzic; maja teraz trzecia teoretycznie najlatwiejsza szanse i mam nadzieje, ze ja wykorzystaja; a to ze dostaly dzika karte na puchar swiata to nie jest wina ani siatkarek ani Bonity wiec nie wiem o co ten dym; puchar swiata jest impreza komercyjna a na takich imprezach zawsze są rozdawane dzikie karty; holandie pokonalysmy zarowno na ME jak i na turnieju w Halle; dlaczego szanowna zuzia uwaza, ze Holenderki maja wieksze prawo grac w turnieju interkontynentalnym niz Polki?
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  24. ups niezależnie od osoby trenera zarówno w Halle jak i 4 lata wcześniej w Baku Polki turniej PRZEGRAŁY a czy stało się to przypadkiem, za sprawą niewytłumaczalnych zjawisk, szczęścia przeciwników to naprawdę nie ma wielkiego znaczenia
    lepiej przegrać w dobrym stylu, ale na końcu liczy się wynik
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  25. kachman spójrzcie co znalazłam na volleyrosa jeśli chodzi o macerato
    Croce ?
    Grun Estero
    Poljak ester
    Rosner ester czyżby Mila się gdzieś przenosiła,nie znam włoskiego ale chyba chodzi we wszystkich przypadkach o turcje tym że prócz grun reszta nie potwierdzona
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  26. kachman najlepiej sami tam zajrzyjcie i na własne oczy zobaczcie jak to wszystko na razie wygląda w poszczególnych zespołach ciekawie to wygląda
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  27. kachman sorry trochę masło maślane mi wyszło
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  28. M (bez rejestracji) @Zuzia (ta prawdziwie daremna): LOL, no pewnie, Rosjanki byly tak chore w Halle, ze rozjechaly wszystkie inne, wcale niezle, zespoly. A w finale im sie "nie chcialo" grac lepiej, ale jakby chcialy, to by daly te 95-100% i by byly 3 sety. Nie jestem zadnym hurraoptymista, ale zeby ten wystep na sile widziec tak negatywnie, trzeba juz byc chyba z lekka wrednym (i miec osobiscie cos przeciwko Bonicie). Rosjanki musialy gryzc parkiet, bo spotkaly sie z jedynym zespolem, ktory w ogole sie ich nie bal i rownoczesnie posiadal odpowiednie umiejetnosci, zeby je ograc. Polki w tym meczu byly lepsze pod prawie kazdym wzgledem, wygraly w kazdej statystyce (nawet w blokach - a Rosja to niby najlepszy blok swiata), niestety tez w statystyce wlasnych, niewymuszonych bledow - i to zawazylo. To i zbyt wczesne rozluznienie psychiczne w tie-breaku.
    Mi sie takie wypowiedzi podobaja, bo jest ich w Polsce malo. Dlatego tak czesto zdobywamy drugie i trzecie miejsca i jestesmy z nich jeszcze wielce zadowoleni. Bo brakuje przekonania, ze moze sie w czyms byc lepszym niz wszyscy inni.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  29. WIELKI ZNAWCA PIERWSZY To, że Mirek powiedziała, że nie może grać ze względów zdrowotnych było przed Halle... i tyle.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  30. ups "Polki w tym meczu byly lepsze pod prawie kazdym wzgledem"
    A to jest właśnie syndrom ładnych porażek...
    Polki w tym meczu były gorsze, bo przegrały. Kropka.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  31. M (bez rejestracji) Napisalem, ze byly lepsze w niemal kazdym elemencie gry - i to nie ulega watpliwosci, obojetnie czy to zaakceptujesz, czy nie. Trzeba wyciagnac z tego odpowiednie wnioski i nastepnym razem wygrac. A wygrac ten mecz mozna bylo nawet w 3 setach. Tylko ze jakby sie przegralo sromotnie, to tych wnioskow by trzeba wyciagac o wiele wiecej.
    Wiem, ze mecz przegrany i liczy sie wynik koncowy. Ale jak tu czytam takie brednie, jak te autorstwa Zuzi, to musze po prostu stanac w obronie dziewczyn. Tak negatywne nastawienie napewno nikomu nie pomoze, chyba ze dla kogos jest wazniejsza jedynie woda na jego antybonittowski mlyn..
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  32. Alfa Popelnily wiecej bledow i dlatego przegraly. Jesli byly lepsze w kazdym elemencie, to trudno powiedziec, ze sa gorsze. Niejedna druzyna przegrala wygrany mecz.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  33. M (bez rejestracji) Ja ogolnie nie jestem zwolennikiem cieszenia sie z "ladynch porazek". Ale szczerze mowiac przed tym meczem moje nadzieje byly nikle. Biorac pod uwage, co wczesniej pokazaly Rosjanki i jak nierowno graly nasze dziewczyny (mecz z Niemkami byl wrecz koszmarny), spodziewalem sie raczej batow. A tu widze nagle druzyne, ktora gra bez najmniejszych kompleksow, w obu pierwszych setach zdobywa kilkupunktowe prowadzenie...i roztrwania je przez kompletnie niewymuszone bledy, a nie przez wyzszy poziom gry przeciwnika. Potem te pierwsze sety juz sie nie liczyly, liczyl sie tylko tie-break. I tu ile razy ogladam, jak dziewczyny sie ciesza po zdobytym przez Glinke punkcie na 4:1, zawsze odnosze wrazenie, ze one za wczesnie sie rozluznily. Po piorunujacej koncowce 4 seta i kapitalnym poczatku 5 wpadly w taka euforie, ze chyba im sie wydawalo, ze ten mecz sie juz wygra sam. A w tym momencie jeszcze za wczesnie na to, zeby na twarzach byla tak dziecieca radosc. Na twarzach powinno byc skupienie i zadziornosc, do konca. A cieszyc sie mozna potem. Wydaje mi sie, ze to jest wazny punkt, na ktory Bonitta powinien zwrocic im uwage. Z drugiej strony ta druzyna ma duza wiare w siebie i to mi sie podoba.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  34. bobo Mam nadzieje że nigdy w kadrze nie zobaczymy Mirek, Frątczak i Bełcik a juz napewno nie na boisku...A ta drużyna ma wiare w wygraną i nie potrzeba tam imitacji złotek typu Mirek i Frątczak po niemczyku czy wy wiecie jak one grały? obie ledwo jakieś pkt potrafiły zdobyc na MŚ w meczu z Kenia a gdyby nie Podolec to od Korei by oberwały.Może i Mirek ma wielką forme ale ona juz powiedziała reprze dość i trener to pamięta.:)
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  35. bobo AA Zuzia kotku Niemczyk i kilka innych beznadziejnych złotek to Przeszłość więc nie pisz takich tekscików bo przypomina to wypowiedzi dzieci z onetu które cieszą sie z niepowodzenia.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  36. mała Nie podoba mi sie ten wywiad. Jak niby ta druzyna ma miec mentalność zwyciązców skoro nic jeszcze nie wygrała?
    Będzie medal w Pekinie, albo chociaz dobry wystep to polubie Bonitte, póki co nie rozumiem tego człowieka.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  37. kala Nawet ja muszę coś napisać:)

    Ktoś kto twierdzi, że Polki w finale w Halle grały słabo... chyba nie widział meczu. Przed jakimikolwiek komentarzami proponuje obejrzeć..

    Szukacie (Zuzia) dziury w całym i problemów tam gdzie ich nie ma.

    Pewność siebie? a co ma Bonnita stanąć załamać ręce i się rozpłakać?

    Wiara w swoje umiejętności, walka do końca to cenna umiejętność.

    Mówcie co chcecie... że gdyby nie karta to..., bo "Rosyjski szpital"..., że "plucie krwią" to populistyczne hasła... Mówcie co chcecie, bo ja mam inne wspomnienia...

    Chicken Show:)
    Ataki Maszy z rozprutym i bolącym kolanem
    KAśka wyjęta z łóżka spod kroplówki
    "k...." gramy Gosi Glinki:)
    Barańska, Gajgał:)
    ratująca stracone piłki Zenik
    czy wreszcie zawsze niezawodna Lena

    Wolę wg niektórych "kiepskie Polki" walczące tak z "rosyjskm szpitalem" niż rozbite złotka. Wybieram drużynę, nie grupę indywidualności. W przeciwnym razie można zacząć kibicować tenisistom.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  38. nika84 Kala BRAWO nic dodać nic ująć
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  39. M (bez rejestracji) Wydaje mi sie, ze zbyt duzo ludzi mysli caly czas w kategoriach "Niemczyk - Bonitta", ubostwia albo jednego, albo drugiego, i glownie na tym opiera cale swoje nastawienie wobec druzyny. Ja uwazam, ze obie druzyny byly naprawde dobre. Niemczyk wywalczyl dwa tytuly i chwala mu za to. Natomiast na arenie swiatowej nie zaistnial. Bonitta jeszcze nic specjalnego nie zdobyl, ale rozliczac trzeba bedzie go po Tokio i potem - miejmy nadzieje - po Pekinie. A narazie wydaje mi sie, ze nie jest na zlej drodze. Niby w ME "tylko" 4 miejsce, ale trzeba pamietac, na jakim poziomie druzyna grala w drugiej fazie, z Belgia, Serbkami i Holandia, ktora przyjechala jako jeden z wielkich faworytow. Po tych meczach ja nie mialem watpliwosci, ze bedzie co najmniej final! A tu potem taka wpadka z ta sama Serbia, trudno to wytlumaczyc.. Ale ogolnie ta druzyna ma niesamowity potencjal.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  40. kala M zgodzę się, mimo że ja Niemczyka nie lubię to nie ujmuje zasług ani jemu ani dziewczynom. I radzę to wszytskim teraz. Naprawdę mamy potencjał i wierzę, że go wykorzystamy!!!:)
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  41. bobo Potencjał to my mamy ale przecież każdy polaczek który ma 0 pojęcia o siatkówce powie że teraz to Złotka musza mieć medal w Pekinie a nie daj Boże zajmiemy 5 miejsce to psy na nich powieszą jak znam życie ale wierze że one są w stanie nawet wygrać i mieć złoto.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  42. nataliaaa Powiem jedno... Prawdziwy kibic pojdzie zawsze za swoja drużyna, bez wzgledu na to jak graja czy przegrywaja czy wygrywaja, zawsze wierzy w swoj zespoł bez wzgledu na wszystko.
    Ludzie opamietajcie sie z krytykowaniem ocenianiem i gdybaniem... Za dwa tygodnie wasz tok myslenia moze sie diametralnie zmienić i dla wszystkich tu obecnych Bonitta bedzie bochaterem narodowaym i jakos wszyscy zapomna o jego "pewności siebie".
    Co do wspomnianego turnieju w Halle... Jeżeli ktos uwaza ze nasze panie Słabo zagrały w finale z Rosja to widac ze wogole nie zna sie na siatkówce lub ze wogole nie ogladał tego meczu.
    Pamietam choc było to prawie 5 miesiecy temy jak w 2 i 3 secie skakałam ze znajomymi po kazdej udanej piłce, jak udało nam sie zdeklasować te WIELKIE ROSJANKI, co prawda przegraliśmy ale tak emocjunojacego i trzymajacego w napieciu meczu dawno nie widzałam. Dla takich chwil warto byc kibicem, bez wzgeldu na wynik...
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  43. nataliaaa miałam na myśli 3 i 4 set:P
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  44. zajeli_wszystkie_nicki Zuzia poprostu nie lubi Bonitty. Ma on tylu zwolenników co przeciwników. Wiele tu już pisano na wszystkie strony o jego osiągnięciach wogóle, bo to trener bardzo utytułowany i o braku jego osiągnięć z naszą drużyną, która była na dnie. Dla jednych sukcesem jest, to że Bonitta poukładał po swojemu ten zespół na nowo, i widać postępy w jego grze, dla innych sukcesem bedzie tylko wymierny wynik. Każdy będzie miał swoje racje. Jednemu nie można zaprzeczyć. Bonitta to trener, który /gra/ z drużyną. Nie potrafi usiedzieć w miejscu, skacze przy bocznej linii, posyła jakieś dziwne miny przeciwnemu trenerowi, rozkłada ręce po nieudanych akcjach czy żywo reaguje na podbitą piłkę. Wreszcie potrafi /nie boi się/ stawiać takich tez jak ta o pluciu krwią...o ile przed Halle to było odważne o tyle teraz nie przemawia tak do wyobraźni;) Mnie jako kibica interesuje jedno. Czy dziewczyny mu wierzą? napewno nie jest łatwo nadal przez barierę językową nawiązać jakichś szczególnych relacji, ale kiedyś zdaje się Lena powiedziała, że on trafił do niej dzięki swojemu autorytetowi czyli wynikom. I obiektywnie rzeczbiorąc, na razie tych wyników nie mamy, ale trzeba być niesprawiedliwym aby postępów nie widzieć. Dlaczego nieodpowiedział na ostatnie pytanie? Bo boleśnie zdaje sobie sprawę z oczekiwań. Bo on nie lubi i nie umie przegrywać. Oby nie musiał z naszymi dziewczynami..;)
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  45. ola 17 jeśli ZŁOTKA awansują, a wierzę, że awansują, bo nie ma innej możliwości, to Bonitta zostanie w Polsce i będzie ich trenerem.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  46. ajak Na kanale 3channel z Hotbirda jest spotkanie na żywo drużyn Riso Scolti i Magic Park .Kanał ten jest dostępny również w internecie.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  47. ajak miało być Pack nie Park
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  48. ajak A na Trentino tv powtórka trzeciego seta wczorajszego spotkania.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  49. ups "Mnie jako kibica interesuje jedno. Czy dziewczyny mu wierzą?"
    naprawdę to najbardziej interesuje kibca? e, tam

    tak czy inaczej ma rację "M" pisząc że nie ma sensu ciągłe odwoływanie się do porównań Niemczyk-Bonitta

    ale, u licha, czy ten trener czy inny, to co się liczy to nie jest atmosfera w kadrze, wiara zawodniczek w trenera i odwrotnie tylko ich gra i wyniki, a nie jest chyba szczytem marzeń zawodniczek, kibiców i trenera sam awans na IO (choć surrealista sugerował, że to jest głownym zadaniem Bonitty)
    [Zgłoś komentarz do moderacji]
  50. muchafly ups Jeśli Bonitta jako trener znając nasze dziewczyny mówi, że możemy zwyciężać z najlepszymi, to powinno być, na tym polega przekonanie we własne siły oraz wiara, i przy dobrym przygotowaniu powinno przełożyć się to na wyniki..a ta ich wiara, atmosfera to wszystko składa się potem na końcowy sukces..szczególnie w tych ciążkich meczach może to mieć znaczenie decydujące.
    [Zgłoś komentarz do moderacji]

IO 2008 Pekin


9-24 sierpnia 2008
Pekin, Chiny

ME Juniorów 2008


30 sierpnia-7 września 2008
Brno (CZE) 
-----------------

Wyniki

Skład kadry

ME Juniorek 2008


5-13 września 2008
Foligno & Perugia (ITA) 
--------------------------

Wyniki